menubg
bg_h2sectionsubsec_komplexni_hlas icon

MYVIRTUAL PBX

pageblockbg
pageblocktopbg
pageblockbottombg

VoIP

Proč nabídnout svým zákazníkům VOIP telefonii ve vaší síti?

S cenou od 0,13 Kč za minutu pro volání do pevných sítí v ČR, 0,39 Kč za minutu pro volání do všech mobilních sítí v ČR a tarifikací 1+1, kterou Vám nabízíme, zvládnete dát zákazníkům opravdu nepřekonatelnou nabídku. 
Rozšíříte si tak portfolio nabízených služeb Vašim zákazníkům, stanete se pro ně komplexním poskytovatelem telekomunikačních služeb, zákazník k Vám bude více navázán a více loajální.


1. Zákazník domácnost: 

Převážně mezi domácími zákazníky je stále využíváno několik milionů předplacených karet mobilních operátorů. Standardní ceny za minutu volání z těchto předplacených karet se pohybují od 2,50 Kč do 7,20 Kč!

Nabízíme Vám nákup minut do všech sítí v ČR za ceny, při kterých můžete vašim zákazníkům nabídnout hovorné levněji o 70 - 80 % než z předplacené karty, nehledě na to, že si mezi sebou mohou volat zdarma. A všechny tyto výhody mohou využívat vždy, bez všemožných příplatků, čekání na noc nebo víkendy.
S nástupem virtuálních mobilních operátorů a různých přeprodejců mobilních služeb se sice prostor pro úsporu zmenšuje, ovšem i tak bude ještě dlouhou dobu zákazníkům co nabízet. Zajímavá cena po ČR i do zahraničí, volání si mezi sebou zdarma, vše i s internetem na jednom účtu, pohodlnost platby atd.


2. Zákazník firma

Většina firem má stále kromě mobilních telefonů i telefony pevné. Dlouhou dobu to tak ještě bude, protože to ukazuje, že firma má zázemí, kanceláře a z pohledu zákazníka to poukazuje na stabilitu takové firmy. VOIP telefonie přináší funkce, které na mobilní síti nelze poskytovat, nebo je operátoři nepodporují. Jsou to možnosti propojení s vnitřními informačními systémy, možnost centrálního sledování (přijaté, nepřijaté, zmeškané) a nahrávání hovorů, inteligentního směrování nebo přesměrování např. pomocí tzv. IVR.

Ústředna MyVirtual PBX

Nemáte-li vlastní VoIP ústřednu a chcete svým klientům poskytovat služby jako plnohodnotný operátor, máte možnost po přihlášení do našeho systému takové služby provozovat a mít o nich přehled.Můžete využívat například tyto funkce:

  • Vytváření SIP účtů jak pro koncové telefony, tak pro zákaznické ústředny
  • Nastavení předplatného pro zákazníky, kreditů, denních nebo měsíčních limitů
  • Přesměrování telefonních čísel, hlasová schránka
    • Registrace jednotlivých čísel, nebo celých číselných provoleb
  • Vytváření a nastavování vlastních ceníků pro jednotlivé zákazníky
  • Přehled aktuálně zaregistrovaných přístrojů k ústředně
  • Export záznamů o hovorech ( CDR ) za dané období do csv
  • Podpora faxových čísel
  • Zákaznické rozhraní

Uživatelský manuál najdete ZDE!

Přidělení telefonních čísel vašim zákazníkům, nebo přenos jejich stávajícího telefonního čísla - viz odkaz PŘENOSITELNOST ČÍSEL.

Specifikace propojovacího bodu

Jestliže již VoIP provozujete a máte vlastní ústřednu, budeme od Vás potřebovat tyto informace:

  • Typ přípojky
  • Výrobce switche
  • Model switche, firmware version
    Protokol (SIP, SIP-T, H.323)
  • IP adresa pro originaci signalizace
  • IP adresa pro terminaci signalizace
  • Signalizační port
    IP adresa originaceVoice/RTP
  • IP adresa terminace Voice/RTP
  • Podporované kodeky
  • DTMF
  • OPTIONS pro Heartbeat
  • Podpora T.38
  • Formát čísel – DialPlan s ukázkou


Vše si můžete stáhnout a vyplnit v přehledné tabulce ve formátu XLSX ZDE!