S cenou od 0,13 Kč za minutu pro volání do pevných sítí v ČR, 0,39 Kč za minutu pro volání do všech mobilních sítí v ČR a tarifikací 1+1, kterou Vám nabízíme, zvládnete dát zákazníkům opravdu nepřekonatelnou nabídku.
Rozšíříte si tak portfolio nabízených služeb Vašim zákazníkům, stanete se pro ně komplexním poskytovatelem telekomunikačních služeb, zákazník k Vám bude více navázán a více loajální.
1. Zákazník domácnost:
Převážně mezi domácími zákazníky je stále využíváno několik milionů předplacených karet mobilních operátorů. Standardní ceny za minutu volání z těchto předplacených karet se pohybují od 2,50 Kč do 7,20 Kč!
Nabízíme Vám nákup minut do všech sítí v ČR za ceny, při kterých můžete vašim zákazníkům nabídnout hovorné levněji o 70 - 80 % než z předplacené karty, nehledě na to, že si mezi sebou mohou volat zdarma. A všechny tyto výhody mohou využívat vždy, bez všemožných příplatků, čekání na noc nebo víkendy.
S nástupem virtuálních mobilních operátorů a různých přeprodejců mobilních služeb se sice prostor pro úsporu zmenšuje, ovšem i tak bude ještě dlouhou dobu zákazníkům co nabízet. Zajímavá cena po ČR i do zahraničí, volání si mezi sebou zdarma, vše i s internetem na jednom účtu, pohodlnost platby atd.
2. Zákazník firma
Většina firem má stále kromě mobilních telefonů i telefony pevné. Dlouhou dobu to tak ještě bude, protože to ukazuje, že firma má zázemí, kanceláře a z pohledu zákazníka to poukazuje na stabilitu takové firmy. VOIP telefonie přináší funkce, které na mobilní síti nelze poskytovat, nebo je operátoři nepodporují. Jsou to možnosti propojení s vnitřními informačními systémy, možnost centrálního sledování (přijaté, nepřijaté, zmeškané) a nahrávání hovorů, inteligentního směrování nebo přesměrování např. pomocí tzv. IVR.
Nemáte-li vlastní VoIP ústřednu a chcete svým klientům poskytovat služby jako plnohodnotný operátor, máte možnost po přihlášení do našeho systému takové služby provozovat a mít o nich přehled.Můžete využívat například tyto funkce:
Uživatelský manuál najdete ZDE!
Přidělení telefonních čísel vašim zákazníkům, nebo přenos jejich stávajícího telefonního čísla - viz odkaz PŘENOSITELNOST ČÍSEL.
Jestliže již VoIP provozujete a máte vlastní ústřednu, budeme od Vás potřebovat tyto informace:
Vše si můžete stáhnout a vyplnit v přehledné tabulce ve formátu XLSX ZDE!